Nana Chinchikibumbum Le'cius


Entry About Link Credit +Follow
Bonjour Fellas !
Status:✦Assalamualaikum! Hai. Moga2 korang suka kat blog Nana :)
Visitors:
Hits: since 10/1/2012
Cerita NanaChin
Dan selamat membaca,
Harap kamu mengerti
...

0kay! Nie hari aku ada sedikit ubah
blog aku...
aku hanya ubah
Smile di ChatBox tu 
ada computer 
lah ada budak 
senyum lah 
kan..

kamu tengok 
macam senang
tapi nak Copy URL yak 
lagi tu balik balik.
tapi memang best lah nak buat tu.

Ada yang tahu nak 
buat
dan tak tahu
...

dulu aku tak tahu lansung buat 
aku dengki tersangat orang buat tu
aku click tu orang yang senyum tu pun tak bole
sebab aku masa tu tak tahu cara gunanya

dan sekarang aku dah tahu macam mana nak buat
ada yg tak tahu kan buat 
saya boleh ajar kan 
mari saya ajar ekk

Syarat
mesti ada ChatBox

permulaan kamu mesti login dulu
macam nie di bawah ne

dan kedua kamu mesti tekan ne
di bawah picture nie 

mesti kamu jumpa yg ne kan
lepastu kamu tekan smile
lepas kamu tekan smile 
baru lah kamu akan jumpa kod kod
dia

kalau kamu nak
kamu bole copy url pic yg kamu pilih tu contohnya.
yang nie

URL pic:
http://i257.photobucket.com/albums/hh205/xoxojays/smilies/crayon/pic009demoji_15652834decoojp.gif
kalau dah kamu boleh tulis apa yg kamu nak :)
kalau jadi komen ehh kalau tak jadi
tulis Kat ChatBox saya

Semoga berjaya :)


PAST | FUTURE