Nana Chinchikibumbum Le'cius


Entry About Link Credit +Follow
Bonjour Fellas !
Status:✦Assalamualaikum! Hai. Moga2 korang suka kat blog Nana :)
Visitors:
Hits: since 10/1/2012
Besok sekolah..


Ermm besok dah nak sekolah
nak study.
dan balik sekolah
mesti ada kene bagi
kerja rumah
kan kan

supaya jadi pintar
........

heheheheehe

tapi kalau first sekolah
mesti ada budak baru masuk
kan.

mesti jugak ada yang pindah sekolah.

2011
banyak kenangan manis
kan.
:)

tapi sekarang dah tahun baru
mesti ada azam baru kan.

saya punya azam esuk lah saya
share kat korang
!!

besok petang ajerr saya onnline
tapi kalau tak dee study lah tu.

kamu pun mesti study kan..
study mesti banyak berfikir

ermm masuk sekolah mesti tulisan
aku nie teruk kan sebab
jarang menulis yang selalu
tekan tekan fon and tekan tekan laptop
jerr haiyyoo

hehehe
mintak mintak
ada budak baru masuk kelass kan.
tak macam dulu
mesti ade yang gaduh gaduh
tumbuk tumbuk
.......

tapi sekarang mesti bising
masuk masuk kelas
....

jumpa lah buah hati aku tu
hahahaha
(kunun)

byee.
assalamualaikum

PAST | FUTURE