Nana Chinchikibumbum Le'cius


Entry About Link Credit +Follow
Bonjour Fellas !
Status:✦Assalamualaikum! Hai. Moga2 korang suka kat blog Nana :)
Visitors:
Hits: since 10/1/2012
Best nyee Ke SEKOLAH


Fuhh!
Datang-datang sekolah
jee..
tersangat lah neves
takut hehehe.

dan terus masuk ke kelas A
kan saya ne bijak
:))))

lepas masuk saya cari tempat duduk.
dan duduk sorang sorang.
dan mulalah perangai aku nak
buat lawak gan kawan
nak bertanya kabhar
gan diorang:)

lepas tu kawan saya datang
dia kata kat mana aku nak
duduk?

hah nasib tempat aku.
aku sorang je
duduk aku takde kawan
baik aku bawa dia duduk maa
aku.

permulaan dia tolak
aku kata okay lah biar lah
aku duduk sorang dekat kipas yang
membuatkan aku tak berpeluh.
Dan dia kata ermm bagus jugak
dekat kipas dan bole lah dekat
papan puteh

dan dia pun duduk gan aku.
best nye duduk gan
dia tau..
dulu kami selalu gaduh sekarang takda
hehehehe

nama dia fizza
dia cantik
dan banyak bercakap.
kalau ada yang dia tak faham
banyak lah dia tanya sampai
aku pun tak tahu nak jawab

tapi kalau cakap jer gan dia
Fuhh!
best.

sebab masa cuti dia bercuti
ke Kuala lumpur dan labuan
best kan dia
dapat jalan jalan.

sudah naik kapal terbang naik lagi ferry.
kan.. :))

heheehehe

kau lah kawan aku dan kau lah kawan aku selamanya
sampai aku tua tau hehehe

itulah kawan mesti tollong menolong
kate bapak aku

susah bersama susah,senang bersama senang
:)

sayang kau Fizza

PAST | FUTURE