Nana Chinchikibumbum Le'cius


Entry About Link Credit +Follow
Bonjour Fellas !
Status:✦Assalamualaikum! Hai. Moga2 korang suka kat blog Nana :)
Visitors:
Hits: since 10/1/2012
SEGMEN : Follow + Blogwalking by NanaChin



Hai semua! nie hari nana nak buat SEGMEN iaitu SENGEM FOLLOW + BLOGWALKING BY NANACHIN.Segmen ini muduah sahaja. Hanya ikut dan follow blog saya . Dan tak ketinggalan saya akan follow kamu balik.okay nana nak bagitahu nie syarat syaratnya mari..

Syarat syarat

Hadiah Istimewa menanti.
  • 2 orang pemenang bertuah mendapat 5 ringgit topup
  • 5 orang bertuah mendapat cursor cute.
  •  4 orang pemenang bertuah mendapat group pertama yang istimewa. 
  • Semua peserta akan di review dan saya akan click heartbeat atau churp churp,dan saya akan follow kamu.  
  Cara untuk menang
  • Mesti ikut setiap syarat syarat yang telah ditetapkan
  •  Pemenang akan dipilih dari random.org 
Perhatian


Jikalau terdapat yang memberi link yang sebegini http://nanachin-tue.blogspot.com/ tidak akan diterima.Jikalau kurang daripada 10 orang SEGMEN ini akan dibuang.Dan setiap orang yang telah ikut Segmen ini akan di BLOGWALKING + FOLLOW blog anda.Jika ramai orang yang telah ikut SEGMEN ini hadiah akan bertambah.Hadiah akan saya umum kan Dua hari selepas ini.Dan segmen ini akan ditutup 5 hari. 25/1/2012 Hingga 30/1/2012

SEKIAN.

Labels:


PAST | FUTURE